איך לבדוק את הערך התזונתי של מוצרי בריאות

אבקות חלבון

בעידן של היום הרבה יותר אנשים כבר מודעים אל אכילה שהיא עד כמה שיותר בריאה. יותר אנשים עושים פעילות גופנית כמה פעמים בשבוע ואפילו מידי יום ביומו, ויש לא מעט שכבר מוסיפים מוצרי בריאות אל סל הקניות שלהם בכל חודש מחדש. אבל איך יודעים לבדוק את הערך התזונתי של מוצר בריאות שעל המדף? זו אכן שאלה חשובה.

מביטים על הפירוט התזונתי במארז

נכון להיום ישנה חובה על כל יצרן של דבר מזון להדביק במפעל גם מדבקה שעליה מפורטים בצורה הכי ברורה שיכולה להיות כל המרכיבים אשר מרכיבים את אותו דבר מאכל. דבר זה מאפשר בצורה ברורה להבין כמה קלוריות יש באותו מאכל, כמה אחוזי שומן, כמה נתרן ועוד כל מיני רכיבים שיכולים להיות בתוך אוכל ואותם ניתן לברור לפי אותו מפרט ולהחליט האם הוא נכנס או לא אל רשימת הקניות באותו שבוע. ומה מבחינת מוצרי בריאות שנמכרים, כמו תוספי מזון? כאן חשוב להביט על כמות המ"ג של הפריט הכי חשוב שעל התווית גם מצוין.

מתייעצים עם המוכרן בחנות

במקרים רבים יש בחנות טבע מוכרן שכבר צבר ניסיון ובקיאות בכל הנוגע אל רשימת מוצרי הבריאות שאותם הוא מוכר, ובהחלט ניתן להתייעץ על מנת להבין בצורה טובה יותר האם הפריט שאותו חושבים לרכוש יהיה יותר עדיף עבור יצרן אחד או אחר מתוך רשימה נאה של אותו מוצר שנמכר על ידי יצרן שונה בכל פעם.

כך מגלים, כי לפעמים ההבדלים הם הרבה יותר מאשר במחיר שנמצא על המוצר, אלא בתווית שמפרטת את ההרכב שאותה עוזר להבין בצורה הרבה יותר טובה מוכרן שכבר יודע את ההבדל מבחינת סוג תוסף וכן כמות מ"ג שנמצאת שם.

קראו על: אבקות חלבון

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוח מתיחת בטן – למי זה מיועד והאם זה לנצח?
כמעט כל אדם כיום מעוניין בגוף רזה וחטוב. על מנת להשיג את המטרה הזו, מרבית האנשים מבצעים כושר גופני...
קרא עוד »
ינו 07, 2019
כפכפים – כמה הם בריאים לכף הרגל
כפכפים מהווים את אחד מסוגי הנעליים הנמכרים ביותר בעונת הקיץ. ישנם מגוון כפכפים שניתן לרכוש כיום...
קרא עוד »
מרץ 05, 2020
האם יש טיפול למחלות אוטואימוניות?
מחלות אוטואימוניות מהוות דאגה גוברת בעולם הרפואה. הטיפול במחלות אוטואימוניות אינו בטוח. ישנם...
קרא עוד »
יונ 18, 2022