טיפול נפשי בירושלים

טיפול נפשי בירושלים

טיפול נפשי בירושלים

מתמודדים עם מועקה רגשית? רואים שהילד לא מוצא את עצמו, ונתקל בקשיים שונים? זכרו – טיפול נפשי בירושלים (כמו טיפול EMDR או טיפול CBT בירושלים), עשוי להיות גורם מועיל מאוד שיסייע לכם בפתרון קשיים, ויוביל אתכם למקום טוב יותר מכל הבחינות. אם בעבר נרתעו אנשים מהתחום, ועצרו את עצמם מלגשת לטיפול, הרי כיום המציאות שונה לחלוטין. עוד ועוד אנשים מפנימים שבמקרה של קושי או מועקה חובה לפנות לגורם טיפולי שיוכל להציע את העזרה הנדרשת, ולפתור את הקושי מולו מתמודדים.

מה חשוב לדעת על טיפול נפשי?

  • יש מספר גישות טיפוליות, ולצד זאת שיטות שונות של טיפול (ביניהן . אין שיטה אחת מוצלחת שמוכיחה את עצמה בכל המקרים. אלא לכל מקרה יש להתאים את השיטה המתאימה שתוכל להועיל ולשפר את מצבו של המטופל. היות ואי אפשר להשוות בין אנשים, ואין אפשרות למצוא קווי דמיון בין קשיים ובעיות, אי אפשר לתת גם המלצה גורפת באשר לטיפול המתאים. חשוב להכיר את המטופל ולהתאים לו אישית את השיטה הטיפולית.
  • יש לבחור מטפל מקצועי שיש לו תואר בתחום בו הוא מציע טיפולים. הנפש שלנו היא ערך מרכזי ואי אפשר להפקיד אותה בידיו של כל אחד. שרלטנות יש בכל התחומים, וגם בתחום הטיפול בנפש. מסיבה זו יש לברר על ההסמכה ולהיות בטוחים שבוחרים מטפל מסמך שרכש את כל הכלים המקצועיים הרלוונטיים.
  • טיפול נפשי עשוי להתמשך על פני תקופה ממשוכת. וזאת מכיוון שלא מדובר על פעולה קצרת טווח שמביאה תוצאות מידיות, אלא על טיפול מתמשך שכולל מפגשים שבועיים בהם המטופל חווה תהליכים של ריפוי, עיבוד ושינויים פנימיים הדרגתיים. במהלך התקופה ניתן לצפות בעליות ובירידות במצב. אלו צפויים ולא אמורים להבהיל אותנו. וזאת מחמת העובדה שכאשר מעבדים חוויות ונוגעים ברגשות, מקימים אותם מרבצם והם זוכים לנוכחות רבה יותר בחיים של המטופל.
  • יש לאתר מטפל נפשי שהמטופל חש כלפיו סימפטיה. היות שאמור להיווצר קשר של אמון בין המטפל למטופל אי אפשר לפנות אל כל מטפל שהוא. רק מטפל שהמטופל חש כלפיו רגשות חיוביים יוכל להושיט לו יד מקצועית ולסייע לו.
Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיטת Bodytite עם אן גורביץ
טיפולי Bodytite הם דרך חדשה וחדשנית להיפטר מצלוליט. הם משתמשים בגלי רדיו כדי לכוון לתאי שומן ולפרק אותם,...
קרא עוד »
נוב 10, 2022
שיקולים חיוניים לפני ביצוע השתלת קרנית
היציאה למסע להחזרת הראייה יכולה להיות מרגשת ומורטת עצבים כאחד. כמו בכל הליך רפואי, השתלת קרנית מגיעה...
קרא עוד »
ספט 02, 2023
שלום עולם!
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית מוסן מנת. להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין...
קרא עוד »
דצמ 19, 2018