ניתוח הרמת חזה, למי הוא מתאים?

ניתוח הרמת חזה

במשך שנים רבות הנושא של ניתוח הרמת חזה היה נעשה בחדרי חדרים, בסודי סודות. נשים רבות הובכו בשל הסיבה שכל רצונן היה להרים מעט את החזה הנפול, על כלל הסיבות הקיימות לכך. הסיבות הן שונות ומגוונות ובכל זאת, דוברו בשקט. למזלנו, היום הדבר לא כך ואפשר לראות נשים רבות הולכות על סוג ניתוח שכזה.

מתעניינת בניתוח הרמת חזה? בואי תראי אם הוא מתאים לך

אם הורדת משקל רב

זה די נפוץ שלאחר ירידה משמעותית במשקל החזה נוטה להימתח כלפי מטה כאשר העור שהכיל שומן למעשה נותר ריק משומן. אחד האיברים הראשונים לאבד מהשומן שלו הוא החזה ונשים רבות מתמודדות עם חזה נפול בעקבות זאת. זוהי תהיה סיבה לגיטימית לבדוק על ניתוח הרמת חזה.

אם את אחרי לידה

ומבנה החזה השתנה. גם כאן זוהי תופעה די נפוצה בקרב נשים כאשר לאחר הלידה וסיום ההנקה החזה לא חוזר לקדמותו. אם אינך מרוצה מהמראה הנוכחי שלו, אין כל צורך בכך. ניתוח הרמת חזה יכולה לשפר את נראות החזה שלך וכמובן מיד לשפר את הרגשתך.

אם יש לך חזה גדול

ואין מה לעשות, אי אפשר להתכחש לזמן, לגיל ולכוח המשיכה. העור, עמיד ככל שיהיה נמתח ואין ממש איך למנוע את זה. חזה גדול לא חייב להיות שמוט, בהרמתו את יכולה בהחלט לשמור על תפארתו וגם ליהנות בחזה מורם.

אם החזה שלך נפול

בעיקרון, לא חייבת להיות לך סיבה ממשית לניתוח הרמת חזה למעט החזה שלך. זה יכול להיות גנטיקה, זה יכול להיות כל סיבה אחרת. אם החזה שלך נפול, לא משנה המשקל שלך או מה שעברת, את תמיד יכולה לעבור ניתוח הרמת חזה, כמובן במידה והחזה שלך נפול.

חשוב לנו לציין, חלק מתהליך הניתוח הוא להוריד עור ושומן עודף, דבר שיכול להקטין מעט את גודלם. בהרמת חזה יש לכן את האפשרות להגדיל את החזה במידה ואתן לא רוצות לאבד מגודלו.

לסיכום,

למי מתאים ניתוח הרמת חזה? לכל מי שמרגישה בצורך לכך.

קראו על: המסת שומן בגלי רדיו

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה מכונת כביסה משולבת מייבש?
מכונות כביסה קיימות כבר עשרות שנים, אך הן הפכו מתקדמות יותר בשנים האחרונות. אחד הטרנדים האחרונים...
קרא עוד »
דצמ 20, 2022
ניתוח אף – מדוע משתלם לעבור אותו
ניתוחים, גם ניתוחים פלסטיים, הם אף פעם לא דבר פשוט. אפילו אם מדובר בניתוח סטנדרטי וקצר, הרי שיש לו...
קרא עוד »
יונ 08, 2020
נשירת שיער אצל גברים – יותר נפוץ ממה שחשבתם
נשירת שיער היא בעיה נפוצה שמתרחשת אצל גברים רבים מסיבות כאלו ואחרות, אך חשוב להבדיל בין נשירת שיער...
קרא עוד »
מאי 24, 2020