סירוס כלבים – למה זה אנושי ונכון

לסירוס כלבים, יש כמה יתרונות רפואיים משמעותיים. סירוס כלבים קשור לבלוטת הערמונית (פרוסטטה). הפרוסטטה כדרכה, הולכת וגדלה עם השנים, בעקבות ההשפעה של הורמון הטסטוסטרון. הסירוס מפחית משמעותית את הסיכון לדלקות פרוסטטה ולגידולים אחרים.

סירוס כלבים – למה זה אנושי ונכון 

בכלבים זכרים, היתרונות הבריאותיים, הבאים בעקבות סירוס, פחותים יותר מאשר בנקבות. דלקות או גידולים של האשך אינם דבר נדיר ולכן, חשיבות הסירוס פחותה אך עדיין עומדת בעינה. 

היתרון הרפואי העיקרי בסירוס כלב, הוא במניעת מחלות של בלוטת הערמונית, שאופייניות לכלבים לא מסורסים, וכן למניעה של דלקות בשק האשכים. מצבים אלו נפוצים יותר אבל, לרוב אינם מסוכנים.

למה כדאי לאמץ כלבים 

ברחבי הארץ, עשרות מתקני גידול לחיות מחמד קיימים המייצרים מיליוני בעלי חיים למכירה לחנויות ולחיות מחמד ובאמצעות מודעות בעיתונים, דואגים למכור אותן למי שמוכן לשלם. 

מתקנים אלה, המכונים לעתים קרובות תחנות גורים וחתלתולים, כאשר שם זה נתפס כשם יפה ונחמד, אך בפועל, ישנם בעלי חיים שעוברים שם מסכת ייסורים כלשהם. 

בעלי חיים מסכנים אלה, נמצאים לעתים קרובות בסביבות בלתי נסבלת, ונאלצים לייצר המלטה לאחר המלטה באופן כפייתי, והם נהרגים לאחר שהם הופכים ל"נכסים" בלתי נמכרים ורווחיים. אימוץ חית בית, פירושה שאינך תומך בפרקטיקות אכזריות אלה.

לאמץ כלב – להנות מחיה לבבית 

אימוץ של כלב, יכול להיות הדבר הכי יפה שיש עבור המשפחה שלכם. ילדים רבים אוהבים לשחק עם כלבים במגוון רחב של משחקים כאשר הכלבים נותנים מעצמם את הפירוש שלהם למשחק. דבר זה יוצר אינטראקציה מדהימה עם הילדים וגורם להם לחוס על בעלי חיים

ביהדות כתוב הרבה על "צער בעלי חיים", ועל האופן שיש להתייחס לבעלי חיים באשר הם. לא רק לכלבים ולחיות הבית המוכרות לנו אלה גם לחיות הנאכלות כמו פרות, כבשים, עיזים, עופות וכו'. 

כמה עולה להחזיק כלב? 

תחזוקת כלב אינה יקרה מידי והיא אפשרית לכל אדם שרצה לעזור ולתמוך ובעיקר להתחבר לבעלי חי מתוק זה. גם אם המחיר של האוכל עבורו טיפה יקר, כדאי להשקיע ולגדל כלבים.

לייעוץ ומידע נוסף קופט- וטרינר תורן פלורנטין.

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
?מה עושים עם שתלים שנכשלו
החדרת שתלים חדשים לחלל הפה היא עבודה מאד מקצועית שמבצעים רופאי שיניים מומחים שעברו הכשרה ייחודית...
קרא עוד »
אפר 12, 2021
חנות סקס בהרצליה – איך מוצאים את החנות הטובה ביותר בעיר?
אם אתם גרים בהרצליה אתם בוודאי מחפשים כל מיני הנאות החל מיציאה אל מסעדות טובות או ישיבה בפאב נחמד, עד...
קרא עוד »
אוק 03, 2021
מהן הפרעות אישיות וכיצד מטפלים בהן?
הפרעות אישיות יכולות להוביל לקשיים בתפקוד היומיומי ובניהול מערכות היחסים שלנו. למעשה,...
קרא עוד »
דצמ 22, 2019