בעיות קשב וריכוז: איך פותרים את זה באופן טבעי ללא כדורים?

הקושי של לימודי רפואה בארץ

יותר ויותר אנשים מאובחנים בשנים האחרונות כמי שמתמודדים עם בעיות קשב וריכוז או בעיות רגשיות שונות. מדובר על אנשים צעירים ומבוגרים אשר מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיות שמשפיעות עליהם בתפקוד היומיומי. בין אם זה אומר שהם מתקשים לבצע פעולות בצורה שוטפת, בין אם זה אומר שהם מתקשים לעבוד או ללמוד בצורה אחידה, מתקשים להתרכז בסיטואציות פשוטות, וכל זה יכול להשפיע על התפקוד שלהם בהיבטים שונים, כולל בהיבטים חברתיים, משפחתיים ואחרים.

בעיות קשב וריכוז, כפי שאנחנו יודעים יכולות להוביל למקומות מאוד לא טובים, ויכולות לייצר אפקט שלילי רחב על כל שגרת החיים וכן על איכותם. בדרך כלל הטיפול שאנשים בוחרים לעבור, הוא באמצעות כדורים. הבעיה היא, כמו במקרים רבים אחרים של שימוש בכדורים, זה יכול לייצר אפקט שלילי אחר, זה יכול להשפיע על הגוף בצורות שונות ויתרה מזו, זה יכול להשפיע על הנפש. לכן במהלך השנים, נוצר צורך לחפש טיפולים אחרים, טיפולים טבעיים לבעיות קשב וריכוז.

צריך לומר, נכון שמרבית הרופאים והמטפלים ממליצים על טיפול עם כדורים, אך כיום קיימת הסכמה, הן בקרב רופאים רבים והן בקרב הורים לילדים שמתמודדים עם בעיות קשב וריכוז והן בקרב מטופלים בעצמם, שאפשר לטפל בבעיה גם בדרכים טבעיות וזה אפילו עדיף.

כיצד זה מתבצע? בין היתר באמצעות שיחות עם אנשי מקצוע, בין היתר באמצעות כלים שונים אשר לומדים אותם ומטמיעים אותם על בסיס קבוע, יומיומי. זאת במטרה להשיג אפקט רחב יותר בתהליך, על מנת להתרגל כיצד לפעול וכיצד להתנהל במצבים מיוחדים, אך יותר מזה, בשביל לדעת כיצד שלא להגיע למצבי קיצון. כלומר, ברגע שמטמיעים את כל הרעיונות שלומדים בטיפול, הרי שקל יותר להסתדר עם הבעיה, קל יותר להתרכז, לבצע מטלות שונות. לכן הרבה פעמים גם ילדים וגם מבוגרים, עוברים את הטיפול, ובסופו של דבר, לא צריכים בכלל להשתמש בכדורים בשביל להתמודד עם בעיות של קשב וריכוז.

לפני סיום רק נדגיש, הפתרון מצוי אצל מטפלים טובים כמו מרכז לרפואה הוליסטית שמכירים את הנושא היטב ויודעים כיצד לגשת אליו.

 

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה עושים עם עור סדוק ברגליים?
עור סדוק ברגליים - בעיקר בעקבים, נקרא גם פיסורה - עשוי להיגרם בגלל עומס יתר, הליכה ברגליים יחפות, חוסר...
קרא עוד »
אוג 04, 2021
טיפול בסרטן
סרטן, מחלה הפוגעת במיליונים ברחבי העולם, ממשיכה להוות מוקד של מחקר רפואי וחדשנות. עם התקדמות...
קרא עוד »
יול 10, 2023
קסדה לעיסוי ראש – איך זה עובד?
כולנו אוהבים עיסוי ראש כדי להקל על כאב ראש או סתם כדי להירגע. אם אתם סובלים ממיגרנה וכאבי ראש - עיסוי...
קרא עוד »
מאי 30, 2020