המדריך לשימוש ראשוני בעדשות מגע

עדשות מגע יכולות לשפר משמעותית את חייו של האדם אולם מי שמתחיל להשתמש בעדשות מגע, כדאי מאוד שידע איך לעשות זאת, כיצד להרכיב ולהסיר אותן בצורה נכונה וכיצד לשמור עליהן לאורך זמן. העדשות עשויות מחומרים רכים, דקים וגמישים יחסית שמאפשרים את יכולת גבוהה של העברת חמצן. ניתן להרטיב אותן והן לא גורמות לפגיעה כלשהי בקרנית העין. 

אז איך מתחילים?

ראשית, כאשר מרכיבים עדשות מגע, רצוי אם לא חובה שהידיים יהיו נקיות. לכן יש לשטוף ידיים בטרם מרכיבים את העדשות. חשוב כי ציפורניים לא יגעו בעדשות, שכן הציפורניים שורטות את העדשות ויכולה לפגוע בה ולהרוס את הטקסטורה שלה. 

חשוב מאוד להקפיד להרכיב את העדשות תמיד מאותה עין ונסיים באותה העין: זה ימנע מצב שבו אם יש דלקת בעין אחת היא לא תעבור לעין השנייה, וגם מצב שבו אם יש עדשה שהיא מספר גבוהה יותר תיכנס לעין הלא נכונה. 

חשוב להסתכל על העדשה לפני שמכניסים אותה לעין, לראות שאין עליה שריטות, לראות שהיא נקייה, ולראות שאין עליה פיצוצים או קרעים ולבדוק כמובן שהיא לא הפוכה.

האם יש עוד דברים חשובים?

אם ציינו את הגיינת הידיים, חשוב מאוד, להחליף מידי יום את התמיסה של העדשות ששומרות עליהן סטריליות: הכנסת העדשות תמיסה גורמת לחיטוי והשרייה. חשוב מאוד לסגור את הפקק של תמיסת העדשות, על מנת למנוע מצב שבו יווצר שם זיהום. מומלץ גם לרשום את תאריך הפתיחה של הבקבוק. 

חשוב לא לשטוף את העדשות במי ברז, זה גם יכול לגרום להצטברות של חיידקים לא רצויים.

חשוב מאוד מאוד, לא להעביר עדשות מגע מאדם לאדם גם לא לניסיון ולראות איך זה. עדשות מגע הן נורא דבר מותאם אישית וכמובן שהדבר יכול להביא להעברת זיהום מעין אחת לעין שנייה.
בקרו אתר של Ioptix כדי לקרוא פרטים נוספים!

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות מפתח לגבי טיפולים אסתטיים לגברים
בעולם המתפתח במהירות של טיפוח אישי, טיפולים אסתטיים לגברים הפכו לנושא בעל עניין וחשיבות גוברת. מאמר...
קרא עוד »
דצמ 17, 2023
כל המידע על מכשיר אנטי אייג'ינג ביתי
ישנם שלושה גורמים מרכזיים החיוניים לבריאות העור: לחות, חמצן והגנה מפני נזקי הסביבה. הדרך הטובה ביותר...
קרא עוד »
דצמ 19, 2022
אהבה חד צדדית – מה זו ואיך מתמודדים איתה
כל אחד מאיתנו רוצה להרגיש נאהב. כל אחד רוצה להרגיש שרוצים אותו, כל אחד רוצה להרגיש חשוב ונחשק. בדרך...
קרא עוד »
אוק 13, 2020