המסת שומן בקור מחיר

לגוף האדם יש את היכולת לייצר חום. ככל שיש לנו יותר שומן, כך אנו מייצרים יותר חום. השומן בגוף טוב כדי לחמם אותנו במזג אוויר קר, אבל ריבוי של שומנים גם מובילים להרבה בעיות. אחת הבעיות הללו היא שהגוף שלנו נוטה לאגור יותר מדי שומן וזה מקשה עלינו לרדת במשקל.

אחת הדרכים שבהן אנשים מנסים להפחית את שומן הגוף שלהם היא על ידי פעילות גופנית ודיאטה. עם זאת, שיטות אלו לא תמיד יעילות מכיוון שהגוף שלנו טוב מאוד בהסתגלות ומציאת דרכים לעקוף אותן. במקרים כאלו כדאי להיעזר בטיפולים אסתטיים כמו המסת שומן בקור, שזהו טיפול אפקטיבי המסייע להיפטר מעודפי שומן סוררים. 

מהי המסת שומן בקור?

טיפולי המסת שומן הם דרך חדשה לשנות את הגוף ולרדת במשקל. הם סוג של טיפול קוסמטי לא ניתוחי המנצל את השומן הטבעי של הגוף כדי להמיס שומן לא רצוי. טיפולי המסת שומן יכולים להיעשות בעזרת חומר הזרקה או מכשיר המשפיע ישירות על תאי השומן העודפים בגוף. הטיפול הורס את אותם תאים ואז ההרס הזה מעורר תהליך שמוביל להמסתם וסילוקם מהגוף. תהליך זה מוביל לשחרור ליפאז, המפרקים את מולקולות השומן בתאים אלו והופכים אותן לחומצות שומן וגליצרול, שניהם נספגים בקלות בגוף.

המסת שומן בקור – מחיר ויתרונות

טיפולי המסת שומן הם טיפול קוסמטי פופולרי שקיים כבר עשרות שנים. הם ידועים גם בשם שאיבת שומן, עיצוב גוף ופיסול גוף. מדובר על טיפולים שהם סוג של שאיבת שומן, אך השומן העודף מוסר באמצעות שאיבה ולא באזמל מנתחים כך שאין כאבים וזמן החלמה ממושך. המסת שומן בקור מחיר משתנה ותלוי בפרמטרים רבים ביניהם סוג הטיפול שנעשה, אזור הטיפול בו השומן הומס, הקליניקה בה המסת השומן בוצעה, ניסיונו של הרופא וכו’. מידע נוסף באתר https://drglesinger.co.il/

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יישור שיניים שקוף – למי זה משתלם
בעבר, היה נהוג לחשוב שתהליך יישור שיניים יכול להתאים בעיקר לבני נוער. צעירים אשר התמודדו עם מרווחים...
קרא עוד »
אוג 02, 2020
רופא שיניים מאזור חולון – כיצד בוחרים רופא בצורה נכונה
כשאנחנו נדרשים לעבור טיפול שיניים, בין אם מדובר בטיפול פשוט או מורכב, עלינו לחפש רופא שנוכל לסמוך...
קרא עוד »
אוג 14, 2020
אימון אישי להצלחה – איך מתחילים
לא מעט אנשים חשים כי הם אינם מצליחים לממש את המטרות האישיות שלהם בחיים. אותם אנשים מרגישים תקועים...
קרא עוד »
אפר 21, 2020