הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר
הסרת קעקועים בלייזר

קישוטי הגוף והסרתם

בתקופות שונות בחיים אנחנו בוחרים לקשט את הגוף שלנו בקעקועים כאלה ואחרים. יש שבוחרים לחרוט על גופם קעקועים בשחור ולבן, יש שבוחרים לחרוט משפטים מקועקעים, תובנות על החיים, ציטוטים, ויש שבוחרים לחרוט על גופם קעקועים של דמויות וסמלים שמייצגים עבורם סימבוליות לתקופות חיים שונות, אבל כשעובר זמן מסוים, יש אנשים שהקעקוע שחרוט על גופם כבר לא רלוונטי עבורם. אולי הוא לא תואם לגיל שלהם או לעור שלהם, בעיניהם. אולי הוא מזכיר להם את העבר שהם רוצים לשכוח, אולי סתם מתחשק להם גוף נקי מקעקועים. מי שמתחרט ורוצה להסיר את הקעקוע מגופו יכול להגשים את הדבר בקלות ובלי לחנוק את הכיס.

המומחיות של "טופ לייזר"

"טופ לייזר" מתמחה בהסרת קעקועים ומבצעת אותם באמצעות רופאים מומחים בעלי ניסיון רב בתחום, כך שאתם נמצאים בידיים בטוחות ויכולים להסיר את החששות מן התהליך הצפוי לכם. מריחה של חומר אלחוש מטשטש חצי שעה לפני כל טיפול תבטיח לכם מינימום כאב וחוויה טובה עד להסרת הקעקוע לצמיתות.

כמה זמן נדרש כדי להסיר קעקוע לצמיתות?

מספר המפגשים עד להסרת הקעקוע לתמיד משתנה מאדם לאדם, תלוי בגודל הקעקוע, בצבעו, בגיל המטופל ובגורמים נוספים כמו תגובת העור. בדיוק כמו שמתרחש בתהליך של הסרת שיער בלייזר, אצל האחד לוקח זמן רב יותר מאשר אצל האחר וזה טבעי כי בסופו של דבר מה שחשוב הוא היעד – הסרת הקעקוע לתמיד. נדרשת לכם רק סבלנות והקעקוע מאחוריכם. סדרת מפגשים של שלוש עד שבע פגישות תהיה סדרה שגרתית להסרת קעקוע פשוט, לעומת מפגשים רבים יותר שיידרשו להסרת קעקוע גדול ומורכב בצבעיו (תתכוננו לשבעה עד חמישה עשר טיפולים בממוצע).

טכנולוגיה מנצחת

הטכנולוגיה המתקדמת של הסרת הקעקועים במכון "טופ לייזר" מבטיחה לכם הסרת קעקוע בצורה מדויקת וללא צלקות וסימנים של הקעקוע. כיוון שכל תהליך הסרתו של הקעקוע בלייזר  מלווה על ידי רופא, אתם יכולים להרגיש נינוחים בידיים המקצועיות של המטפלים המסורים במכון.

כיצד עובד תהליך ההסרה בלייזר?

הסרת הקעקוע בלייזר תתבצע באמצעות מכשיר בשם FOTONA QX MAX. זהו המכשיר המתקדם ביותר בתחום הסרת קעקועים בלייזר. באמצעות החדרת קרן הלייזר מהעור החיצוני לאזור הקעקוע, אנרגיית הלייזר תשמיד את חומר הצבע של הקעקוע עד להיעלמותו כליל. הלייזר עובד על גלי אורך שונים. כל קעקוע דורש גל אורך שונה, והמטפל מודע לדבר ויודע להתאים את גל האורך לקעקוע שלכם לכדי תוצאה מקסימלית ומדויקת של הסרת הקעקוע.

אז איך מתחילים בתהליך?

תחילה תגיעו לפגישת ייעוץ ואבחנה. תוכלו לשאול את כל השאלות שעולות בראשכם ולקבל תמונה שלמה על פתרונות הסרת הקעקוע שלכם. הניסיון של מכון "טופ לייזר" מבטיח לכם הצלחה במינימום כאב ועם אחוזי הצלחה גבוהים להסרת הקעקוע בשלמותו. לאחר פגישת הייעוץ תיקבע לכם סדרת מפגשים להסרת הקעקוע על ידי רופא. מזל טוב – הינה אתם יוצאים לדרך!

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה כדאי ללדת?
עבור אימהות מצפות, לידת ילד היא אחד האירועים החשובים ביותר ומשנים חיים. זה זמן מלא בשמחה, התרגשות...
קרא עוד »
אפר 04, 2023
למה אתם צריכים לצפות במחלקה סיעודית
כשאדם מגיע אל מחלקה סיעודית, זה אף פעם לא דבר פשוט, אחת כמה וכמה אם מדובר באדם שיקר לליבנו, חבר או קרוב...
קרא עוד »
אפר 02, 2020
מהו שק חול? ומתי נשתמש בו
ענף הספורט תמיד מנסה לאתגר את עצמו ולהביא אל האדם המודרני כל מיני סוגים של אימונים אשר מתיימרים לעשות...
קרא עוד »
נוב 04, 2019