הסרת קעקועים על בסיס טכנולוגיית לייזר מתקדמת

הסרת קעקועים
הסרת קעקועים

במאמר זה נחשוף אתכם אל שיטה ייחודית להסרת קעקועים ללא ניתוח על בסיס טכנולוגיה מתקדמת. הסרת קעקועים אפקטיבית נעשית באמצעות טכנולוגיית לייזר ייחודית בשם Fotona qx max. טכנולוגיה זו מאפשרת להסיר את הקעקועים בשלבים. כיצד הדבר נעשה בפועל?

הכל מתחיל בפגישת ייעוץ לקראת הסרת הקעקועים

פגישת הייעוץ כוללת דברי מבוא והסבר לקראת הסרת קעקועים. הקעקוע שלכם יאובחן וייקבע מספר המפגשים הנדרש לשם הסרתו. הדבר תלוי בגודלו של הקעקוע ובסוג הצבעים שיש עליו. בדרך כלל, תבעים כהים וחשוכים יהיו ממושכים יותר להסרה מאשר צבעים בהירים כי הטכנולוגיה מבוססת על אורך גל לייזר בהתאם לצבע.

התייצבות לפגישות הטיפולים

פגישות הטיפולים ייערכו במכון הסרת קעקועים והמטופל יקבל חומר מאלחש למריחה על עורו לספיגה מינימלית של השפעת מיחושים מהלייזר. לאחר מכן יתחיל הטיפול כשבכל סשן יוסרו שלבים מהקעקוע. בתום כל פגישה הקעקוע ילך וייעשה יותר בהיר ובהמשך יותר דהוי, כשבמפגשים מתקדמים הוא כבר כמעט יוסר לחלוטין מעורכם. כמובן שבמפגש האחרון כבר לא תראו קעקוע על העור כלל.

כמות סדרת הטיפולים הנדרשת להסרה

בדרך כלל הסרת קעקועים תצריך 7-15 מפגשים. לעתים, כמות המפגשים עשויה להתארך מעל כמות זו במקרה של קעקוע גדול וכהה. על פי הממצאים שלכם, יוכלו כבר בפגישת הייעוץ הראשונה לדעת כמה מפגשים יידרשו לשם הסרה מלאה של הקעקועים שעל עורכם.

תופעות לוואי של השיטה

השיטה אינה מכילה כלל תופעות לוואי. הלייזר הנו ידידותי ואינו משפיע לרעה על עורו של המטופל או על רקמות פנימיות. כמו כן הוא לא מותיר צלקות פיזיות, לא חורך את העור ופשוט משאיר אותו כמו שהוא. הדבר היחיד שמשתנה הוא צבע הקעקוע שהולך ונעלם.

רמת דיוק מושלמת בכל טיפול

לא רק שהטיפול עדיף על הניתוח מבחינת תנאים וחשיפה מופחתת לכאבים, הוא גם מדויק ממנו. בניתוח חותמים על חוזה שייתכן ויישארו צלקות באזור ההסרה, למשל, מה שלא קורה בטכנולוגיית הסרת קעקועים Fotona qx max, שמשיגה עבור כל מטופל תוצאה מושלמת ללא סימן שאי פעם היה שם קעקוע.

טיפולים מקצועיים בשלבים ידועים מראש

אם חשבתם שאתם הלקוחות הראשונים עם קעקוע "כבד" מסוגכם, טעות בידכם. במכון זה ראו את כל סוגי הקעקועים ויודעים בדיוק מהם השלבים הנדרשים להסרתו. לכן, אל תחששו אם במפגש הראשון או השני תראו רק שינויים דלילים. המהלכים ידועים מראש וסוף סדרת הטיפולים הוא הסרה מוחלטת של הקעקוע. הדבר קורה בכל סוגי הקעקועים בכל מקום בגוף.

מתי בדרך כלל מחליטים להסיר קעקועים

כאשר אנו לא מתחברים לסמל הגרפי של הקעקוע כמו בימי העבר, וכאשר אנו מעוניינים ליהנות שוב מעור נקי וחלק. נוכחות הקעקוע על גופנו עשויה להמאיס אותו עלינו ועל כן נפנה לשירות הסרת קעקועים. וכשבוחרים בו, שיטת הלייזר תאפשר לכם את התוצאות הטובות ביותר.

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סוגי נזלת – איך מבחינים ומה זה אומר?
כולנו סובלים מתופעת הנזלת בשלב כזה או אחר של השנה. ישנם אנשים שסובלים מנזלת דווקא בעונת הקיץ, כאשר...
קרא עוד »
ינו 30, 2020
פזיותרפיה לכאבי גב
כאבי גב הם אחת הפציעות הנפוצות בעולם. זה יכול להיגרם על ידי גורמים שונים כמו תאונות, יציבה לקויה ומתח...
קרא עוד »
נוב 23, 2022
שיקולים חיוניים לפני ביצוע השתלת קרנית
היציאה למסע להחזרת הראייה יכולה להיות מרגשת ומורטת עצבים כאחד. כמו בכל הליך רפואי, השתלת קרנית מגיעה...
קרא עוד »
ספט 02, 2023