למה חשוב ללכת לטיפול אצל שיננית פעם בחצי שנה?

שיננית

ביקור קבוע כמה פעמים במהלך השנה אצל שיננית הוא דבר הכרחי עבור כל אחד. אצל כל אחד מאתנו מצטברת במהלך הזמן שכבת אבנית על גבי השיניים כתוצאה מאוכל שאנו אוכלים, צחצוח שיניים לא נכון או לא בתדירות רצויה ובריאה או בגלל שעבר זמן רב מאז ביקרנו אצל שיננית.

האבנית מצטברת באופן טבעי אצל כל אחד, ואין דרך להסיר אותה באופן עצמאי אלא רק באמצעות המכשור המתקדם שיש אצל שינניות. גם אם נקפיד לצחצח שיניים לאחר כל ארוחה או נשתמש במברשת חשמלית בכל פעם, האבנית תמשיך להצטבר על גבי השיניים תמיד. אם לא דואגים להקפיד על שגרת טיפול קבועהו ניקוי אבנית בכל חצי שנה אצל שיננית, זה עלול לגרור בעיות מורכבות ולא נעימות בנוסף למראה שאינו אסתטי.

שיניים לבנות ונקיות יותר

ביקור קבוע אצל שיננית בכל חצי שנה יכול להבטיח לשיניים שלנו מראה יפה, בריא ואסתטי נוסף לבריאות השיניים. המכשיר בו משתמשת השיננית במהלך הטיפול עובד בעוצמה חזקה כך שהוא הופך את האבנית לאבקה, ובכך מסלק אותה מהשיניים וגם אינו פוגע בשן עצמה. התוצאה היא מראה שיניים רענן ובריא, וגם שיניים לבנות ונקיות יותר.

מניעת דלקות חניכיים

כאשר מצטברת אבנית רבה בחלל הפה, היא נדחקת בין מרווחי השיניים, וכך עלולה לפגוע בחניכיים שלנו. דלקות חניכיים מתבטאות לרוב ברגישות גבוהה במהלך הצחצוח, או אדמומיות ונפיחות באזור. הסיבה לכך היא כמות אבנית גדולה שנדחקה לחניכיים, וכך גורמת עומס רב ודלקת מטרידה בכל החלל. ביקור תכוף אצל השיננית יוכל למנוע את היווצרות דלקות החניכיים ולסייע בשיקום הפה והשיניים, בכך שהאבנית לא תצטבר בצורה כזו שהיא תפגע בבריאות החניכיים.

מניעת נסיגת חניכיים

ישנם מקרים של הזנחה מתמשכת בהם האבנית לא מסולקת בזמן, וכך הא ממשיכה להצטבר על גבי השיניים, בין מרווחי השן וגם בחניכיים וכך יוצרת עומס גדול על החניכיים. תפקיד החניכיים שלנו הוא להחזיק את השיניים במקומם, כך שבמקרים בהם החניכיים ניזוקים בגלל אבנית רבה שהצטברה – זה יכול לגרום לבעיה של נסיגת חניכיים.

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להשתחרר מחרדות?
יש הרבה אנשים שרוצים לדעת מדוע אנשים מפחדים בעולם, אך אתם צריכים להבין כי מאחורי הפחד עומד מנגון...
קרא עוד »
יונ 25, 2019
חוקר פרטי לרגעים שבהם באמת זקוקים לו
רוב האנשים פוגשים חוקר פרטי רק בטלוויזיה או כאשר קוראים עליו בעיתון אבל לא ממש משלבים אותו בחיים...
קרא עוד »
דצמ 22, 2022
כיצד גומיות אימון מאפשרות לכם אימון לכל הגוף?
אביזרים טובים לאימון יכולים לשרת אותנו היטב. לשפר את התרגילים שאנחנו מבצעים, לאפשר לנו לעשות פעולות...
קרא עוד »
יול 05, 2021