למה ישראלים מעדיפים לבצע השתלת שיער בחו"ל

השתלת שיער בחו"ל
השתלת שיער בחו"ל

בשנים האחרונות נדמה שנגמרה המבוכה באשר לעניין הקרחת הגברית, השכיחה מאוד בקרב גברים בכל העולם – ובעיקר נעלמה הבושה באשר לרצון הלגיטימי של המתמודדים עמה, להיפטר ממנה ולהחזיר את המראה מלא השיער אל ראשם. למעשה, התקרחות נחשבת כיום לבעיה שיש לה פתרון פשוט, בהיבט האסתטי, אשר גם הולך ומשתכלל עם הזמן. במדינות רבות וגם בישראל, חלק ניכר מהמתקרחים מאסו במראה החלק של הקרקפת והחליטו לטפל בנושא ולהחזיר לעצמם את השיער הצפוף, שבו התהדרו כשהיו צעירים. השתלת שיער בחו"ל נחשבת כיום לטיפול שאיננו מסובך והפופולריות שלה תופסת תאוצה, ככל שיותר ויותר גברים מסירים את החששות ובוחרים באנשי מקצוע מיומנים, המבצעים את ההליך המוביל לתוצאה המרשימה – שנראית טבעית לחלוטין.            

מהם היתרונות של השתלות שיער אצל מומחים?

תופעת ההתקרחות נפוצה אצל גברים רבים, כאמור: היא יכולה להופיע כבר בגיל שלושים ובדרך כלל נמשכת עוד כמה שנים, עד למצב שבו הנשירה האינטנסיבית והמתגברת מעלימה את רוב השיער, או לכל הפחות מותירה חלקים נרחבים על הקרקפת שאינם מצמיחים עוד שיער ונותרים קירחים. טיפול של השתלת שיער בחו"ל הפך למבוקש יותר ויותר, ככל שהתחום התפתח ונמצאו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים להתמודדות עם ההתקרחות, שמעבר לפתרון הויזואלי שהם מהווים, גם מחזיקים מעמד לאורך שנים ארוכות.

טורקיה נחשבת למובילה בענף השתלות השיער ויש בה לא מעט קליניקות של רופאים מנוסים, שכבר טיפלו באלפי פציינטים הסובלים מהתקרחות ברמה כזו או אחרת. בשל המוניטין החיובי שיצא למדינה בתחום האסתטיקה הספציפי הזה, לא פלא שמרבית הישראלים שמבקשים לעבור את הליך השתלת השיער – בוחרים בטורקיה בתור היעד לעשות זאת.

האם מומלץ לעבור את הליך השתלת השיער בחו"ל?

מלבד טורקיה המועדפת על מרבית הישראלים, כדאי לזכור שניתן כמובן לטפל בקרחת במדינות נוספות, המציעות שירות של השתלת שיער. האתגר עבור המטופלים, הוא הנגישות אל אותן קליניקות מקצועיות, אשר אינן ממוקמות בארץ וקבלת מידע באשר לרמת המקצועיות והניסיון של הרופאים שעובדים בהן. חשוב להבין כי השתלת שיער היא הליך כירורגי לכל דבר: כפי שלא הייתם בוחרים רופא רנדומלי לצורך ביצוע ניתוח באחד מאיברי גופכם, כך גם לא כדאי לבחור בנקל את זהותו של האדם שיופקד על השתלת שיער על הקרקפת שלכם. היותו של ההליך משויך לתחום האסתטיקה, לעתים משכיח אצל חלק מהאנשים את העובדה שהטיפול הזה הוא מורכב – וכך גם תהליך ההחלמה ממנו.

מסיבה זו, הבחירה במדינות אחרות שאינן ישראל לא צריכה להיות אוטומטית אלא מושכלת, כאשר עדיף לקבל החלטה לאחר בירור מעמיק בנוגע לרופא המטפל במרפאה הנבחרת, סוג הטיפול והשלבים הכלולים בתוכו וכן התמיכה במטופל – לאחר ביצוע השתלת השיער עצמה. היתרון בביצוע השתלות שיער בחו"ל במדינה פופולרית כמו טורקיה, היא בכך שישנם מטופלים ישראלים רבים שכבר עברו את ההליך ומכאן שלא תהיה לכם בעיה לקבל המלצות ממקור ראשון, באשר לקליניקה מקצועית המציעה את השירות.

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה לבצע השתלת שיער בטורקיה
רבים תוהים אודות השתלת שיער. השתלת שיער היא תהליך שמבטיח לאנשים אשר מתקרחים או סובלים משיער דליל,...
קרא עוד »
אוק 17, 2019
7 טיפים לשינה טובה בלילה
שינה טובה בלילה הינה מרכיב הכרחי עבור כל מי שמעוניין לתפקד טוב ביום שלמחרת. כולנו מכירים את התחושה של...
קרא עוד »
ינו 20, 2019
כל מה שחשוב לדעת על הרטבת לילה אצל מבוגרים
הרטבת לילה היא מציאות מורכבת ולא נעימה בכלל. זה נכון באשר לילדים, לבני נוער, וכמובן שגם למבוגרים. אמנם...
קרא עוד »
אוג 22, 2019