נהיגה תחת השפעת אלכוהול – מהו העונש שמובטח לכם?

הקושי של לימודי רפואה בארץ

גם אם לא ביצעתם עבירה שהיא נהיגה תחת השפעת אלכוהול, אין זה אומר שאתם לא צריכים לדעת את החוק ומהו העונש המינימלי אותו תקבלו לפי החוק, במידה ותתפסו נוהגים ואתם תחת השפעת אלכוהול. לנהיגה תחת השפעת אלכוהול השלכות רבות ויש כאלו שאתם כלל לא מודעים אליהן ואם אתם נוהגים, אתם חייבים להכיר.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול, זה המחיר אותו תשלמו 

שלילת רישיון

באופן אוטומטי ולפני שהספקתם להגיד משהו, רישיונכם נשלל. זה אומר שממש ברגע שעצרה אתכם המשטרה ונמצאתם תחת השפעתו של אלכוהול, אתם אינכם כשירים לנהוג ועל כן אתם צריכים למצוא דרך חדשה להגיע למעוז חפצכם. כן, ממש כך תשאירו את הרכב בצד הדרך והרכב עצמו יילקח ל'מעצר' בחניון המשטרה.

תקופת זמן

בהתאם למקרה הספציפי שלכם תיקבע תקופת זמן שלילת הרישיון שלכם. לתשומת לבכם, התייעצות עם עורך דין יכולה להיטיב עמכם ועם התוצאות הצפויות בבית המשפט. אם אין לכם הידע הדרוש לעמוד מול השופט ולהציג את הראיות בצורה שתציג אתכם הכי טוב שיש, עורך דין לדיני תעבורה היא הפתרון הראשון שלכם.

עונש זה עונש

בהתאם לרמת העבירה שלכם ייקבע העונש שלכם. אם יש לכם עבירות קודמות קחו בחשבון שהעונש יהיה ארוך טווח ואולי גם יגיע עם קנס שמן לתשלום. חלקכם אולם יצטרכו לעבור קורס נהיגה מונעת ובהתאם לחומרת השתייה להישלח לקבוצות תמיכה כאלו ואחרות.
מוזמנים להתייעץ עם עו"ד דנה דוד בנושא זה:
https://taaburalaw.co.il/

לסיכום,

בנהיגה תחת השפעת אלכוהול העונש הוא ודאי. ומאחר ואין לכם הרצון להיענש, אל תעלו על הכביש כשאתם שיכורים. גם אם אתם חושבים שאתם יכולים לעמוד בזה, רוב הסיכויים הם שאתם לא. תנו לחבר את ההגה, שתו קפה, התפכחו ורק כשאתם בטוחים שאתם יכולים לעלות לרכב עירניים.

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו טיפול סיעודי בבית אבות ומדוע הוא חשוב?
טיפול סיעודי בבית אבות הוא חלק חשוב במתן טיפול איכותי לקשישים ולבעלי מוגבלויות. זה כרוך במתן שירותים...
קרא עוד »
אפר 18, 2023
ניתוח אף – מדוע משתלם לעבור אותו
ניתוחים, גם ניתוחים פלסטיים, הם אף פעם לא דבר פשוט. אפילו אם מדובר בניתוח סטנדרטי וקצר, הרי שיש לו...
קרא עוד »
יונ 08, 2020
ביטוח לבעלי חיים – שני הצדדים של הפוליסה
רבים מאיתנו מחזיקים בבית חיית מחמד, כלב או חתול, בדרך כלל, ולעיתים גם יותר מאחד. כל מי שהיה לו או יש לו...
קרא עוד »
ספט 12, 2019