נזקי זיהום אוויר, שמש וקור וההשפעה על עור הפנים שלנו

המאמר באדיבות LA MARIN

אין ספק כי כל אדם צריך לקחת בחשבון את השאלה כיצד החברה תופסת אותו. אנחנו חייבים להשאיר רושם ראשוני חיובי למן הרגע הראשון שבו אנחנו פוגשים אדם חדש או אדם שאנו מכירים אם אנחנו רוצים להצליח בחיים. השאלה איך תופסים אותנו משפיעה על ההצלחה שלנו בעבודה ובטח ובטח שמשפיעה על ההצלחה שלנו בזוגיות. אין ספק כי אנשים חווים עלינו דעה על פי המראה של הפנים שלנו ועל כן אנו חייבים לעשות הכול בכדי להיות עם פנים יפות וצעירות. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי נזקי זיהום אוויר, שמש וקור יכולים לגרום לנזקים עצומים לעור הפנים שלנו ועל כן אנו חייבים למצוא דרך להתמודד עם הנזקים הללו. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הנזקים הללו היא לעשות שימוש בתכשירים קוסמטיים.

מדוע עדיף להשתמש בתכשירים קוסמטיים ולא בניתוחים פלסטיים?

יש אנשים אשר חושבים כי כיום בעידן הניתוחים הפלסטיים אין יותר צורך בתכשירים קוסמטיים ושאפשר להסתפק בניתוחים אך זוהי טעות חמורה. אתם צריכים להבין כי ניתוחים הם ממש לא תחליף לתכשירים וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. עליכם להבין כי ניתוחים הם פעולה חודרנית אשר פעמים רבות גורמת בטווח הארוך לנזק לעור וכך גורמת לכם לקשיים עצומים. ההשפעה של תכשירים לעומת זאת היא הרבה יותר מתונה ואתם ממש לא צריכים לחשוש שייגרם נזק לעור הפנים שלכם מן התכשירים. על כן עדיף בהרבה לעשות שימוש בתכשירים ולא בניתוחים וזהו משהו שכל ישראלי צריך להבין ולחשוב עליו לעומק.

האם זה משנה באילו תכשירים אנו עושים שימוש?

כאשר אנחנו מדברים על תכשירים אנחנו צריכים לזכור כי יש הבדלים בין התכשירים השונים ועל כן אנחנו צריכים לעשות הכול בכדי לעשות שימוש בתכשירים הטובים ביותר שיש בשוק וישנם תכשירים ליום ולילה כמו קרם יום טבעי. ככל שנבחר תכשיר יותר טוב כך הוא ישרת אותנו בצורה יותר טובה וההשפעה שלו כמו גם האפקטיביות שלו יהיו הרבה יותר גדולים וזהו משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון.

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לקבל אחוזי נכות ממשרד הביטחון?
חיילים משרתי סדיר, קבע ומילואים חשופים לסכנות רבות בשעת פעילותם הצבאית. המצב הישראלי אינו פשוט כלל,...
קרא עוד »
פבר 27, 2022
המדריך לשימוש ראשוני בעדשות מגע
עדשות מגע יכולות לשפר משמעותית את חייו של האדם אולם מי שמתחיל להשתמש בעדשות מגע, כדאי מאוד שידע איך...
קרא עוד »
יונ 21, 2021
מה עושים עם עור סדוק ברגליים?
עור סדוק ברגליים - בעיקר בעקבים, נקרא גם פיסורה - עשוי להיגרם בגלל עומס יתר, הליכה ברגליים יחפות, חוסר...
קרא עוד »
אוג 04, 2021