עברתם תאונת דרכים חשוב שתדעו את הדברים האלו

עברתם תאונת דרכים חשוב שתדעו את הדברים האלו

בשנה האחרונה היו הרבה פחות תאונות דרכים מאשר בעבר וזהו נתון מאוד חיובי. אך עדיין עליכם לדעת כי היו אלפי פצועים בתאונות דרכים וכי זוהי בעיה חמורה ביותר שאנו צריכים לתת עליה את הדעת. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי תאונת דרכים היא אולי אחד הדברים הקשים ביותר שיש בחיים מכיוון שהיא באה בהפתעה מוחלטת ואנו לא יכולים לעשות כלום בכדי להתגוננן נגדה. פעמים רבות התאונה מלווה בפציעה קשה ובבעיה רפואית המפריעה לתפקוד התקין שלנו ומשפיעה על חיינו בצורה עצומה. במידה והפציעה מחייבת היעדרות ממושכת ממקום העבודה, יש לפנות לקבלת חוות דעת רופא תעסוקתי לשם כך. העניין הוא שלאחר הפציעה אנחנו נפנה אל חברת הביטוח ונבקש ממנה לקבל פיצוי מתאים, אך אז נגלה כי אנחנו צריכים לעבור דרך ייסורים וכי פעמים רבות חברות הביטוח מערימות קשיים עצומים עלינו ועושות הכול בכדי להקשות עלינו ולמנוע מאתנו לקבל את הכספים המגיעים לנו.

מדוע כל כך חשוב לקבל חוות דעת לאחר התאונה מרופא שאתם שוכרים?

עליכם להבין כי חברות הביטוח שוכורת רופאים אשר נותנים חוות דעת שלפיה הנזק שנגרם לנו הוא קטן מאוד ועל כן חברת הביטוח לא רוצה לשלם לנו את מה שמגיע לנו. עליכם להבין כי הרופאים הללו מקבלים את השכר מחברת הביטוח ואם הם רוצים להמשיך ולעבוד עמה הם צריכים לתת חוות דעת כזאת. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי הדרך היחידה להתמודד עם חברת הביטוח זה לפנות אל רופא מטעמכם אשר ייתן לכם חוות דעת משלכם ואשר יבטיח אתם תקבלו את המגיע לכם וכך תוכלו להתמודד עם הכוח העצום של חברת הביטוח. לפנייה בנושא חוות דעת מקצועית של רופאים מוסמכים היכנסו לאתר https://www.forum-md.co.il/.

האם זה משנה איזה רופא נותן את חוות הדעת?

עליכם להבין כי יש משמעות אדירה לרופא שבודק אתכם וזאת מכיוון שחוות הדעת שלו צריכה להתקבל על פני חוות הדעת של הרופא מחברת הביטוח. על כן אתם צריכים להבטיח כי תפנו אל הרופא הכי מומחה, הכי טוב, הכי מקצועי, הכי איכותי ובעל השם הטוב ביותר וכך תגדילו את הסיכוי שלכם שיקבלו את חוות הדעת שלכם.

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל היתרונות בהליכון בבית
הליכון בבית, פועל על הגוף באופן המסייע לכמה אנשים, החל מחולים שמתאוששים מניתוח, וכלה בספורטאים...
קרא עוד »
דצמ 01, 2019
תובנות חיוניות לגבי משאבות חלב לתינוקות
קבלת חבר חדש למשפחה היא תמיד אירוע משמח, אבל זה גם מגיע עם סט אתגרים משלו. עבור אמהות טריות, אתגר אחד...
קרא עוד »
אפר 02, 2024
קורס מיינדפולנס
בעולם מלא בהסחות דעת ודרישות תמידיות, מציאת רגעים של שקט ושלווה פנימית יכולה להרגיש כמו משימה לא...
קרא עוד »
יול 11, 2023