עקיצות פשפשים – למה זה קורה ואיך מתמודדים עם זה

הרבה פעמים, אנשים מתעוררים בבוקר ומגלים על הגוף שלהם עקיצות קטנות. אלו יכולות להתגלות להם גם במהלך היום, מבלי לשים לב. הם לא תמיד מודעים לכך שמשהו עקץ אותם והם לא שמים לב לעקיצה, עד שהם מבחינים בה על גופם.

אחד מסוגי העקיצות הנפוצות ביותר, הן עקיצות פשפשים. זו עקיצה שכיחה, בעיקר בקרב אנשים שמחזיקים בעלי חיים בבית, ובפרט כלבים. לצערנו, כלבים מושכים אליהם פשפשים, בין אם זה בגלל מתפלשים בדשא או במקומות אחרים ובין אם זה בגלל שהם מועברים אליהם מכלבים וחתולים אחרים, איתם הם באים במגע.

בעיקרון, אפשר להתמודד עם סיטואציה זו, על ידי שימוש בתכשירים ואמצעים שונים למניעת פשפשים על כלבים וחיות מחמד. ישנם חומרים שונים, כולל כדורים, אשר יכולים לעזור בנושא זה. העניין הוא, שלא רק דרך כלבים וחיות מחמד אנחנו יכולים להיחשף אליהם, אלא גם ממוצרי טקסטיל שונים. למשל שמיכות, סדינים ואלמנטים אחרים.

כיצד מתמודדים עם תופעה זו

על מנת להימנע מעקיצות, הדבר הנכון לעשות זה להדביר את כל מה שאפשר מבעוד מועד. למשל, אם אנחנו מגלים פשפשים על המיטה, ספה או במקומות אחרים, יהיה נכון מצידנו להשתמש בחומרים שונים שיאפשרו לנו להדביר את אותם מרכיבים, ואז במשך מספר חודשים ויותר, נוכל ליהנות משימוש מבלי שניעקץ.

כמו כן, אנחנו צריכים לבדוק איפה יש פשפשים ולראות, האם אנחנו צריכים להדביר את המקום, או שעדיף לנו לזרוק את אותם מרכיבים. אם מדובר על אמצעים ישנים, ייתכן מאוד שזה יהיה הפתרון עבורנו. הרבה פעמים ריהוט ישן ימשוך אליו פשפשים, בעיקר אם מדובר בריהוט שאיננו נקי ויש בו חורים או חשיפה לחומרים פנימיים.

למידע נוסף צרו קשר עם חברת זיסמן הדברות.

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לנקות את המטבח בצורה יסודית?
אין דבר יותר מעצבן מאשר מטבח מלוכלך וזאת מכיוון שהדבר פוגע מאוד במראה המטבח וגורם לנו לקושי לא קטן....
קרא עוד »
פבר 20, 2019
איך מתמודדים עם משבר? 4 טיפים חשובים שיעזרו לכם
החיים עצמם רצופים בעליות וירידות. יש תקופות שאתם בשיא ההצלחה שלכם ויש תקופות שאתם בתחתית של התחתית,...
קרא עוד »
ספט 19, 2020
כדורי הרזיה – הדרך הקלה להרזיה מובטחת וקלה
הצורך להוריד במשקל אם להודות על האמת, כל אחת שמסתכלת במראה (או כמעט כל אחת) תשמח להשיל ממשקלה מספר...
קרא עוד »
יול 30, 2020