צמיד מצוקה למבוגרים: מה זה ואיך זה עוזר?

במידה ויש לכם הורים מבוגרים אתם לבטח מחפשים אחר מענה אשר יעניק להם ביטחון גם בזמנים בהם הם נשארים לגמרי לבדם בבית. עבור רבים הפתרון האידאלי הוא ללא ספק צמיד מצוקה אשר מאפשר לקשיש לקרוא לעזרה בכל זמן נתון בו הוא חש צורך. הצמיד הינו מכשיר אלחוטי המקושר ישירות אל שירותי ההצלה ביניהם מד"א, משטרת ישראל או שירותי הרפואה. הצמיד יעניק הן לכם והן להורים שלכם את השקט הנפשי לו אתם זקוקים.

כיצד פועל צמיד מצוקה?

צמיד מצוקה הינו אמצעי תשדורת לכל דבר. הוא מאפשר יצירת קשר בכל שעות היממה כך שלמעשה הקשיש יכול לקבל עזרה 24 שעות ביום בכל זמן נתון בו הוא מרגיש בסכנה. הצמיד קל ונוח לתפעול וכל מה שיש לעשות הוא פשוט ללחוץ על הלחצן ומענה יתקבל במהירות.

את צמיד המצוקה ניתן לרכוש דרך חברות שירותי בריאות פרטיות אשר מציעות מגוון רחב של מסלולים שיכולים להתאים עבור כל משפחה ומשפחה. פעמים רבות אל הצמיד ניתן להוסיף אביזרי עזר נוספים אשר יספקו מענה כולל יותר.

בנוסף, מכיוון שישנן מספר חברות המציעות שירות מסוג זה גם טווח המחירים משתנה. חשוב לדעת כי עבור קשישים המקבלים קצבה מביטוח לאומי קיימת האפשרות לרכוש את המכשיר באופן מסובסד וזאת בתמורה לרבע שעה שבועית מהקצבה שלהם.

רכישת צמיד מצוקה

אין ספק כי צמיד מצוקה למבוגרים הינו אחד הפריטים החשובים ביותר אותם נוכל לרכוש עבור הורינו המבוגרים שכן הוא יכול להציל את חייהם. לא תמיד אנו יכולים להיות שם לצידם ואיננו מצליחים לדאוג להם בכל שעות היום אך הצמיד יכול לעשות זאת עבורנו שכן הוא מאפשר להם לקרוא עזרה גם כאשר אנחנו לא נמצאים שם על מנת להשגיח.
נטלי שירותי רפואה ישמחו לעמוד לשירותכם!

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סימפטומים לאבנים בכליות – ממה זה מתחיל?
אבנים בכליות אינן מחזה נדיר, לא מעט אנשים סובלים מהבעיה. אולם מה זה בדיוק? מהם הסימפטומים לאבנים...
קרא עוד »
יול 12, 2021
מזרן למיטה יהודית
המזרן שלכם הולך ונשחק מיום ליום? השנים עשו את שלהם והמזרן שלכם כבר לא מוגדר כרהיט הכי נוח בבית? אתם...
קרא עוד »
דצמ 03, 2022
כל מה שצריך לדעת על לימודי צ'י קונג עם אמיר פרלמן
צ'י קונג היא שיטת תרגול שמגיעה מהמזרח הרחוק. מטרתה של השיטה היא לשמור על בריאותו של האדם, על איכות חייו...
קרא עוד »
ספט 28, 2020