כל היתרונות בהליכון בבית

הליכון בבית, פועל על הגוף באופן המסייע לכמה אנשים, החל מחולים שמתאוששים מניתוח, וכלה בספורטאים המתאמנים למרתון. הסוד להצלחה הדרמטית של ההליכון, הוא המבנה של ההליכון וחוויית המשתמש בו, קראו עוד באתר https://treadmill.co.il.

כל היתרונות בהליכון בבית

הליכונים הם הבחירה הנכונה עבור אלו שרוצים לרדת במשקל. זה אולי נראה כ"קלישאתי" שתוכלו למצוא בספרי ריצה או במאמרים ייעודיים, אבל זה נכון, כל עוד אתם יודעים את כל הפרטים. לפני שאסביר כיצד הליכונים יכולים לעזור לכם במסע זה (קראו בהרחבה), עלי לספר לכם על 'קצב פעימות הלב' ו'אזור שריפת שומן '.

קצב פעימות הלב שווה ל 60% – 90% מדופק הלב המרבי שלך. ואזור שריפת השומן שלכם, שווה 75% – 90% מקצב הלב שלכם. הכלל הוא פשוט: אם אתה רוצה לרדת במשקל על ידי ריצה, אתה חייב להיות בטוח שבזמן שאתה מתעמל, הדופק שלך נמצא באזור שריפת השומן שלך (למשך 30 דקות לפחות).

אם אתם רוצים לחשב בעצמכם את הערך של דופק שלכם, אתם רק צריכים לדעת את הדופק המרבי שלכם, המבוסס על הנוסחאות הכלליות הבאות:

דופק מרבי שונה בין גבר לאישה

  • דופק מרבי לגברים = 220 – גיל
  • דופק מרבי לנשים = 226 – גיל

תוכלו לדעת את הדופק המקסימאלי ואת קצב פעימות הלב לאחר התייעצות עם הרופא המטפל. או שתוכלו לקנות הליכון שמאפשר לכם להכניס את גילכם ומשקלכם לקונסולה, כך שהוא מחשב את קצב פעימות הלב שלכם ואת אזור שריפת השומן שלכם בפני עצמו.

מעקב אחר כל הפרטים האלה יכול להיות קשה לביצוע כשאתה רץ בחוץ. זו הסיבה שלעתים קרובות אנשים אומרים: 'אני רץ מדי יום אבל אני לא רואה שום הבדל. מה אני עושה לא נכון?' וכאשר בשונה מכך, ריצה על הליכונים יכולה להיות מאוד מועילה, ויעילה במיוחד.

האם כל הליכון סופר את קצב פעימות הלב?

ישנם הליכונים העוקבים אחר קצב פעימות הלב שלך כמו אלה ואזור שריפת השומנים שלך בזמן האימון. אלה הליכונים המאפשרים לך להכניס את גילך ומשקלך לקונסולה לפני שתתחיל להתאמן. בדקו טוב האם קיים כזה לפני רכישה.

תמיד טוב שיהיה… הכירו טכנאי הליכונים באתר הזה