איך לבחור חברה לפרסום באינסטגרם?

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות ביותר בעולם כיום. עם מיליוני משתמשים ישראלים פעילים באפליקציה מדי יום ומאות מיליונים ברחבי העולם, אין ספק שאתם כבעלי עסקים רוצים להיות שם. הפרסום באינסטגרם הוא לא סתם העלאה של תמונות וסטורי אלא שצריך לעשות את זה לפי אסטרטגיית תוכן מסוימת, להעלות תכנים מעוצבים בצורה מקצועית ומתוך מחשבה מאחורי התכנים. על מנת לסייע לכם להכין אסטרטגיית פרסום נכונה, ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולהביא לכם תוצאות מפרסום באינסטגרם, חברת ג’נסיס מזמינה אתכם ליצור קשר באתר או בטלפון ותשמח לעמוד לשירותכם.

מדוע כדאי לפרסם באינסטגרם?

  • אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם כיום. שנייה אולי רק לפייסבוק ומונה מיליוני משתמשים ישראלים פעילים באינסטגרם.
  • עלויות פרסום נמוכות בהרבה משיטות פרסום אחרות ומערכות אחרות לניהול תוכן ממומן. 
  • ניתן לפלח את קמפיין הפרסום לקהלי יעד ממוקדים מאוד לפי מגוון פרמטרים שונים לסינון.
  • ניתן לפרסם מגוון סוגי מודעות ואפשרויות פרסום שונות.
  • נוכל ליהנות מנתונים סטטיסטיים החיוניים לניתוח נתוני הקמפיין ושיפור ביצועים.
  • ועוד…

לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה:

פרסום באינסטגרם בצורה מקצועית תיעשה על ידי משרד פרסום מקצועי ומנוסה, שיעבוד ביחד אתכם עם אסטרטגיית תוכן נכונה, מיתוג נכון ומתאים לעסק שלכם ועוד. תחילה יהיה לאפיין את העסק, המוצרים/השירותים שהוא מספק, מטרות הפרסום שלו באינסטגרם ולאן מכוונים. לאחר מכן בונים אסטרטגיה שיווקית ואסטרטגיית תוכן ומתחילים לייצר תכנים בפרופיל העסקי. 

איך לבחור חברת פרסום לעבודה זו?

  • התמחות – חברות פרסום שונות מתמחות בסוגי פרסום שונים. חברה המתמחה בפרסום דיגיטלי כמו ג’נסיס למשל יכולה לספק לכם שירותי פרסום מקצועיים באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות.
  • מענה ללקוחות – האם חברת הפרסום מספקת גם מענה ללקוחות במקומכם וחוסכת לכם זמן ומאמץ?
  • תחרות – האם החברה מסוגלת לפעול גם בזירות תחרותיות בארץ? 
  • תוכן – יש חברות המסייעות בייצור תוכן לאינסטגרם, אולם גם יהיה זה באחריותו של בעל העסק לייצר את התוכן – החברה תוכל לכל הפחות לייעץ על סוגי התכנים הנדרשים מבעל העסק לייצר. 
  • מנהל תיק אישי – האם כמה אנשים מדברים אתכם ועושים לכם כאב ראש? או שאתם עובדים מול מנהל תיק אישי משלכם הזמין לכל שאלה?
  • מעטפת מלאה – אם אתם זקוקים לשירותים נוספים מלבד ניהול הקמפיין באינסטגרם ו/או בניית תשתיות לדוגמה – ודאו כי החברה מספקת שירותים אלה.