5 הוויטמינים המומלצים ביותר

חשוב מאוד לצרוך וויטמינים ומינרלים. יש סוגים שונים של וויטמינים. אך ישנם, 5 וויטמינים מומלצים במיוחד באתר https://www.klilhateva.co.il. מהם אותם וויטמינים? במאמר זה, נמליץ לכם על 5 הוויטמינים המומלצים ביותר עבורכם. אנו נסביר את החשיבות של הוויטמינים, ומהם תפקידם בגוף האדם.

משפחת וויטמין B:

קבוצת וויטמינים B, חיונית ביותר לגוף האדם. ובמיוחד, וויטמין B שתים עשרה. וויטמין זה, חשוב לשמירה על הבריאות של מערכת העצבים בגוף. בנוסף, אחראי וויטמין זה, על ייצור תקין של כדוריות הדם האדומות בגוף.

שיפור בזיכרון: מחסור בוויטמין 6B, גורם לירידה בזיכרון. אצל קשישים, עלול מחסור בוויטמין זה לגרום להתפתחות של מחלת האלצהיימר.

וויטמין נוסף בקבוצה זו, הוא "ביוטין", המסייע לשיער הראש לצמוח בצורה תקינה.

וויטמין C:

חשוב מאוד שיהיה מספיק ברזל בגוף. אולם, לא מספיק רק לאכול מאכלים המכילים ברזל. חשוב מאוד שהברזל ייספג בגוף. וויטמין C, מסייע רבות בספיגת הברזל בגוף. בנוסף, וויטמין C  מסייע בחיזוק המערכת החיסונית, והגנה מפני מחלות. הוויטמין, מחזק עוד מערכות נוספות בגוף האדם. חשוב לזכור שקופאין פוגע בספיגה של הברזל, וויטמין C בגוף.

וויטמין D:

כדי לשמור על עצמות בריאות וחזקות, חשוב מאוד לצרוך סידן. אולם, כדי שהסידן ייספג בגוף, יש צורך בצריכה של וויטמין D. בנוסף, לוויטמין D, יש תפקיד חשוב ביותר בשמירה על המערכת החיסונית של האדם.

וויטמין A:

אם בריאות העיניים חשובה לכם, חשוב מאוד שתקפידו לאכול מאכלים המכילים וויטמין A. וויטמין זה, שומר על בריאות תקינה של העיניים. אם אתם רוצים לשמור על ראייה תקינה בלילה, חשוב שיהיה בגופכם כמות מספיקה של וויטמין A. כאשר הראייה מתחילה להיחלש, מומלץ לצרוך וויטמין A, על מנת לחזק ולשקם את הראייה.

וויטמין E:

חשוב לכולנו לשמור על שיער חזק של הראש. מחסור בוויטמין E, גורם לנשירה של השיער. לכן, אחת מהדרכים הטבעיות לטפל בנשירת השיער, היא להכניס לגוף את כמות וויטמין E, שחסרה לגוף. וויטמין זה, מסוגל לעצור תהליך בו החלה התקרחות, ולסייע בצמיחה מחודשת של השיער.

מדוע לא לבדוק פצצת ויטמינים ומינרלים מהטבע? הכירו את הספירולינה!