מהו שק חול? ומתי נשתמש בו

שק חול

ענף הספורט תמיד מנסה לאתגר את עצמו ולהביא אל האדם המודרני כל מיני סוגים של אימונים אשר מתיימרים לעשות את הגוף לכזה ששורף יותר קלוריות בכמה שפחות זמן אימון ועם תוצאות הרבה יותר אפקטיביות מכל הבחינות. גם אלו של ירידה במשקל וגם אלו של חיזוק הגוף ועבודה על כמה שיותר שרירים בו זמנית מאשר מיקוד אך ורק בקבוצת שרירים אחת בכל אימון שמגיעים אליו. כך נוצר לו בשנת 2000 אימון הקרוסםיט אשר עליו נרשם גם פטפט על ממציאו. איך כל זה קשור אל אימון בשק חול? אימון קרוספיט עושה שילוב מוצלח גם בשק הזה על כל משקליו.

נכנסים לאימון קרוספיט

אדם אשר נכנס לאימון קרוספיט לראשונה יכול למצוא את עצמו באימון שהוא טרם הכיר עד כה, כזה שלא דומה לאף אימון ומכיל בבת אחת אימון כושר שבו מבצעים תרגילים בעצימות גבוהה עם הפוגות, אימון שכולל הרמת משקולות, אימון בשילוב תרגילים מן העולם של התעמלות מכשירים ואימון שכולל אלמנטים מעולם האימון האירובי עם תרגילים שכוללים בכל פעם ביצוע של משימות שונות שגורמות הפעלה של כל מרכיבי השרירי השונים בכל רחבי הגוף. כך מחזקים בצורה הכי אופטימלית את העוצמה הגופנית ואת סיבולת השרירים. אותו גיוון הוא כזה שיכול להתאים ולעלות בדרגה לכל סוגי המתאמנים, ומביא שלב אחר שלב אל עבר התקדמות ביכולת הגופנית. בין כל המכשירים שבהם מבצעים שימוש באותם אימונים יש גם את שקי החול שמגיעים במשקלים וצורות שונות לתרגולים שונים.

השימוש עם שק חול

איך מבצעים שימוש באותו שק של חול באימוני קרוספיט משתנה מאימון לאימון וכולל למעשה סטים שלמים של תרגילים שאותם ניתן לבצע עם שקים שמגיעים בגדלים שבין חמישה קילו ועד לשלושים קילו. המעבר ממשקל למשקל נעשה בהדרגה ולפי התרגיל כמו גם היכולת הגופנית של אותם מתאמנים. שקי חול הם סוג של אביזר אשר יופיע אני בדרך! כלל באימוני קרוספיט מסוג סטרונגמן, כאשר התרגילים דומים ומזכירים במידה רבה הרמת משא מן העולם של הרמת משקולות. לעיתים אף יוסיפו המאמנים למתאמנים בשיטה גם שימוש בצמיגי טרקטור וחבלים. בכל מקרה אנשים אשר נרשמים לחוגי ספורט הללו מגלים אימונים חדשים כל הזמן, כולל אתגרים חדשים שאינם דומים לאף אימון ספורט אחר שבו פוגשים ומציע אימון שהוא בין היתר גם עומד על יכולת מנטלית לעבור סף חדש של אתגרים גופניים.

קראו עוד על: מכשיר מקבילים אקולייזר

Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חטיפי חלבון מתכונים
מעוניינים בחלופה טבעית שתספק לכם נשנוש איכותי במהלך שגרת היום השוחקת? הרשו להציג בפניכם מספר מתכונים...
קרא עוד »
נוב 29, 2021
על החשיבות של כסא משרדי אורטופדי
כשאנחנו בוחרים כיסא משרדי למרחב העבודה שלנו - אנחנו לא תמיד יודעים מה החשיבות של בחירת כסא משרדי...
קרא עוד »
מרץ 06, 2022
האם סירוס כלבים פוגע בבריאות הכלב
אחרי שהילדים לא הפסיקו לבקש, וגם הבטיחו שהם יהיו אלה שייצאו עם הכלב שלוש פעמים ביום, בסופו של דבר...
קרא עוד »
אוק 28, 2019