בניית תוכנית אימונים

בניית תוכנית אימונים

בעידן המידע המודרני שבו אנחנו חיים, יש מעט מאוד אנשים שלא יודעים מה הם צריכים לעשות או לאכול כדי לשמור על אורח חיים בריא. יש אינספור אתרים, מאמרים, הרצאות, סרטונים וספרים אודות פעילות גופנית ואכילה בריאה – והכול במרחק הקלקת עכבר.

הבעיה היא ששפע המידע הזה – שלפעמים גם כולל גישות סותרות – לפעמים מותיר אותנו במצב של הצפה ובלבול. וכך, במקום להתקדם לעבר השינויים שאנחנו רוצים לעשות, אנחנו מגלים ששוב אנחנו תקועים במקום 

איך תדעו האם אתם זקוקים לתוכנית ליווי אישי לבריאות?

  • בריאות לקויה –  אם אתם חושבים שאינכם בריאים כפי שאתם יכולים להיות, חשוב שתדעו שליווי אישי יאפשר לכם לקבל נקודת מבט מבחוץ, של איש מקצוע מנוסה, כך שתוכלו להסתכל על הבחירות שלכם (ועל האופן שבו הן משפיעות על הגוף והנפש שלכם) באור חדש לגמרי. מידע חדש, מוביל למסקנות חדשות שמובילות ליצירת שינויים בהרגלים ובאורח החיים.
  • אינכם מצליחים לבד – ניסיתם אינספור דיאטות חדשניות, אכלתם את כל מזונות העל המבטיחים והשתתפתם בכל הטרנדים המגניבים ביותר בעולם הספורט, ובכל זאת לא הצלחתם להגיע ליעדים שהצבתם לעצמכם? ליווי אישי לבריאות יגדיל את הסיכויים שלכם לערוך בחייכם את השינויים שאתם יודעים שיאפשרו לכם להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכם.
  • אין לכם מושג איפה להתחיל – אורח חיים בריא מורכב מתזונה נכונה, פעילות גופנית ובריאות נפשית. אבל כל אחד מהתחומים האלה מכיל כל כך הרבה מידע, וכל כך הרבה דעות סותרות… אז איפה בכלל מתחילים? מתחברים למרכזים הדוגלים בגישה אינטגרטיבית לבריאות, מה שאומר כי מציעים תכנית ליווי אישי לבריאות עם מגוון רחב של אנשי המקצוע בתחומי בריאות הגוף והנפש שיעזרו לכם לעשות את צעדיכם הראשונים בדרך לבריאות מיטבית. קראו עוד בנושא באתר https://www.goselfcare.co.il.

מהם היתרונות של תכנית ליווי אישי לבריאות?

  • גישה מעצימה – בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, ולשמור עליהן לאורך זמן, חשוב שיינתן הידע והכלים הנדרשים להמשיך ליישם בקלות גם הרבה אחרי סיום תהליך נקודתי. 
  • יחס אישי – כאמור, לא חסר היום מידע זמין בנושא בריאות. הבעיה היא שבכדי שאנשי המקצוע שמפיצים את המידע הזה רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים, לפעמים הם פונים למכנה המשותף הנמוך ביותר. פירוש הדבר שאינכם זוכים ליחס אישי ולליווי שמתאים לצרכים הייחודיים שלכם. תכנית ליווי אישי לבריאות תעניק לכם ליווי שתפור בדיוק למידות האישיות שלכם.
  • ייעוץ זמין בכל עת – הכולל שימוש באפליקציה מתקדמת שתאפשר לכם לעדכן את אנשי המקצוע שמלווים אתכם, וגם להתייעץ איתם בקלות בכל נושא ושאלה שמטרידים אתכם.
Default Uncategorized אסתטיקה בריאות בריאות הנפש וטרינריה מזון ושתייה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
על דרכי טיפול באבנים בכליות
אבנים בכליות הן בעיה נפוצה בעולם. הם לא רק מטרד אלא גם דאגה בריאותית רצינית. הטיפול באבנים בכליות חשוב...
קרא עוד »
אוג 05, 2022
איך לאתר מומחה לניתוח אף מומלץ?
ניתוח זה לא עניין פשוט. וגם אם מדובר על ניתוח שנחשב לקטן, חשוב כל כך לברר היטב ולאתר מומחה מתאים לניתוח...
קרא עוד »
אוג 31, 2020
אבקת חלבון – מה בתכלס האבקה הטובה ביותר
בין אם אתם עוסקים בפעילות גופנית מאומצת על מנת להעלות מסת גוף ולפתח שרירים, ובין אם אתם עושים זאת מפני...
קרא עוד »
דצמ 23, 2021